Трек-кар Kia Stinger GT420
2019-08-01Зовні трековий прототип виділяється білими і сірими наклейками, що гармонічно виділяються на фоні основного кольору кузова HiChroma Red. Ще на ньому встановлені нестандартні колеса і гальма, плюс аеродинамічний комплект (спліттер і дифузор від Stillen, а також спойлер від Air Design).
Бітурбована шістка 3.3 була форсована з 370 к.с. і 510 Н • м до 428 к.с. і 560 Н • м. Тут, крім перепрограмування, допомогли нестандартні свічки марки HKS, спортивний повітряний фільтр K & N і полегшена випускна система Milltek Sport без каталітичного нейтралізатора. Також техніки втрутилися в «автомат»: встановили більший радіатор для виключення його перегріву на треку і замінили програму контролера, скоротивши час перемикань в режимах Sport і Sport +.
Каркас в салоні частково захований під передньою панеллю, так що її довелося демонтувати, а потім повертати на місце. Крім того, підвищену жорсткість кузова забезпечили розпорки в моторному відсіку і додаткові підсилювачі під днищем.
Наступним етапом стало зниження маси автомобіля. Салон «роздягли», прибрали крісла, частину обшивки і шумоізоляції, подушки безпеки і аудіосистему, задні склопідйомники. Були викинуті підкрилки, газові упори капота і багажника, декоративна кришка двигуна, датчики паркування, балка і пінний наповнювач заднього бампера. Люк в даху інженери замінили сталевою панеллю. Навіть з урахуванням доданих спортивних крісел, каркаса і вогнегасника економія спорядженої маси склала 150 кг.
Ще 22 кг було зекономлено на заміну стандартного свинцево-кислотного стартерного акумулятора на мініатюрний Lite Blox LiPo.
Колісні диски OZ Racing Leggera тут легше штатних на п'ять кілограмів. Взагалі, в шасі відбулося чимало змін. Модифіковані передні важелі, за рахунок чого кут розвалу довели до -2,5 градуса. Спереду з'явилися шестипоршневі гальмівні супорти Brembo з колодками Endless і гальмівні диски діаметром 380 і товщиною 34 мм (плюс нові канали для їх охолодження). Автори Стінгера GT420 змінили налаштування АБС, систем стабілізації. Дві останні можна повністю відключати заради дріфту.
Прем'єра Стінгера GT420 відбулася 24 липня на знаменитому автодромі Сільверстоун. Тепер машину чекають різні рекламні шоу і виставки.
Завершили список перетворень пружини Eibach Pro з заниженням, видалення системи електронного регулювання амортизаторів (їм відразу надали потрібні для треку налаштування), установка спеціально розробленого стабілізатора поперечної стійкості ззаду (діаметром 17 мм) і заміна переднього на більш товстий (25 мм). Всі ці роботи були проведені силами групи ентузіастів з британського відділення компанії. Їм допомагали фахівці в Німеччині, керовані Тайроном Джонсоном, що колись очолював розробку Фордів ST і RS, останній рік працював в Hyundai Motor Europe.